سیاسی

برآورد رای ۳۲ میلیونی برای سید ابراهیم رئیسی/ادامه این دولت نمی تواند موجب تحول باشد

دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی استان هرمزگان ضمن اشاره به میزان رای سید ابراهیم رئیسی در دوره پیشین، رای این دوره این نامزد را حدود ۳۲ میلیون نفر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، علی سلیمی دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی استان هرمزگان و دبیر ستاد انتخابات شورای ائتلاف بیان داشت: طی هشت ماه گذشته تمام شهرهای هرمزگان را ساماندهی کردیم و شورای نیروی ائتلاف در همه شهرستان ها تشکیل شد و اکنون هر یک از این شهرها رییس و دبیر دارند.

سلیمی گفت: کانون ها و کمیته های مختلف اقشاری تشکیل شده است و به تمام روستاها در راستای تبلیغات و جذب آرای دکتر ابراهیم رئیسی سفیران تحول فرستادیم. 

وی ابراز کرد: شهر بندرعباس را محله بندی کردیم و حدود ۱۲۰ نفر از افراد را برای تبلیغات و اجرای جلسات متعدد قرار دادیم تا بتوانیم حماسه بزرگی را در جریان انتخابات رقم بزنیم. 

دبیر شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی استان هرمزگان اذعان داشت: بعد از جلسات مختلف شورای ائتلاف چ، لیست ۱۱ نفر از اعضا شورای شهر را ارائه کردیم و این موضوع بدین معنا نیست که سایر اعضا شورا اصلح نیستند، بلکه تمام اعضا شورا انسان های وارسته اند و ما سعی مان بر این بود افرادی را که به صلاحدید خودمان به عنوان لیست شورای ائتلاف در فضای مجازی توسط خبرگزاری ها و رییس شورای ائتلاف «حسین هاشمی تختی» اعلام کنیم.‌

سلیمی گفت: امیدوارم با حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای، شاهد سرکوب دشمنان اسلام و ایران ازجمله آمریکا و رژیم صهیونیستی باشیم. 

وی اظهار داشت: در جریان انتخابات چهار سال پیش، رئیسی حدود ۱۶ میلیون رای آورد و انشالله با تغییر و تحول و مشارکت همگانی مردم در سراسر کشور حدود ۳۲ میلیون به ابراهیم رئیسی رای خواهند داد.

وی در پایان افزود: تنها مرد میدان مبارزه با فساد و تنها فردی که توان ارائه راه حل مناسب در راستای رفع مشکلات مردم را دارد، آیت الله رئیسی است و به طور قطع ادامه دولت نمی تواند موجب تحول دولت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا