یادداشت

برکت خود خوانده انقلاب به دنبال حضور در دولت آینده

غلامحسین مظفری، چهار ماه پس از برکناری از مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش و درست در بحبوحه رقابت های انتخاباتی در مصاحبه ای هدفمند از دولت حسن روحانی انتقاد کرده و در ادعاهایی که پیگرد قانونی دارد، مدعی شده رییس جمهور و برادرش می خواستند در تصمیم گیری و تصمیم سازی های کیش دخالت کنند، این در حالی است که تقریبا تمامی مدیران ارشد سازمان می دانند اعتراض ها به ایشان بابت تکروی در تصمیم گیری ها بود و اصرار مظفری به تصمیم های انفرادی و خارج از قاعده باعث شده بود همه از مدیران دولتی و غیر دولتی، به او معترض باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از برنا، اوج این تکروی ها را در تغییرهای پی در پی معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی کیش بود. باور کردنی نیست اما جناب مظفری در دوره مدیریت خود، چهار بار معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری کیش را تغییر داد و باعث سردرگمی سرمایه گذاران شد.

جزیره کیش روزهای طلایی برای جذب سرمایه گذار را به راحتی از دست داد چرا که جناب مظفری مدام در حال تغییر معاونت سرمایه گذاری بود و مدام آدم ها و برنامه ها تغییر می کرد.

البته در دوره های خاص مثل انتخابات از این دست مصاحبه ها زیاد انجام می شود. جناب مظفری هم احتمالا تمایل دارد دولت جدید ایشان را با این مصاحبه تند به یاد بیاورد اما کیش مظفری را با عملکردش به خاطر سپرده است؛ عملکردی که از نگاه کیشوندان اصلا قابل قبول نبود.

آنچه ایشان در مصاحبه خود علیه دولت روحانی به زبان آورده بیشتر تلاش برای سرپوش گذاشتن روی همان عملکرد است. دکتر مظفری که از شنود و فایل صوتی حرف می زند، شاید بهتر باشد، کمی هم از توقف پروژه ها در زمان مدیریتش بگوید.

دکتر مظفری که خودش را یک بار برکت انقلاب نامیده بود، این بار هم بدون این که مصلحت نظام را در نظر بگیرد، در آستانه انتخابات شروع به دلسرد کردن مردم می کند.

بی شک این یک بازی سیاسی برای یارگیری انتخاباتی است تا مردم اشتباهاتی که دوران ایشان در کیش رخ داده را فراموش کنند و اینگونه به نظر برسد که تغییر ایشان به دلیل مخالفت با دستورهای بالادستی ها بوده و ربطی به عملکرد ایشان و فقدان برنامه مدون برای اداره سازمان منطقه آزاد کیش و ناتوانی در ارتقای سطح سرمایه گذاری در جزیره کیش ندارد.

هنوز یادمان نرفته وقتی ایشان خودش را برکت انقلاب خواند، چگونه با همین حرف، به کیش هزینه تحمیل شد و چگونه رسانه های غربی حمله به نظام را در دستور کار قرار دادند. مظفری بعد از چهار ماه سکوت باز هم به رسانه های آن طرف آب خوراک تبلیغاتی داده تا فضای ایران را سیاه جلوه بدهند.

این هم ترفند جالبی است که مدیری چهار ماه سکوت اختیار کند تا شهروندان کیش یادشان برود در دوره مدیریت او چه بر سر این جزیره آمد و ناگهان وسط هیاهوی انتخابات، به حرف بیاید و تلاش کند دولت آینده او را با همین مصاحبه به خاطر بسپارد و سراغ بررسی کارنامه اش نرود. کارنامه ای که نشان می دهد یکی از تصمیم های درست دولت روحانی تغییر در مدیریت منطقه آزاد کیش و جلوگیری از کاهش بیشتر رونق کیش بوده است.

پی نوشت: انتشار اخبار به منظور تنویر افکار عمومی می باشد و به معنای رد و یا قبول محتوی آن نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا