آخرین خبرها

برطرف کردن مشکل آب جزیره قشم در اولویت قرار گیرد

امامان جمعه شیعه و اهل سنت و همچنین فرماندار این شهرستان با تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم، بر اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله رفع مشکل آب شرب روستاها در این جزیره تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم به نقل از تسنیم مسئولان جزیره قشم در آیین معارفه علی درویش‌پور به مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عملکرد حمیدرضا مومنی مدیرعامل سابق این مجموعه را که اینک در سمت مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور فعالیت می‌کند را مطلوب ارزیابی کردند.

 تلاش مضاعف برای اتمام طرح‌های نیمه تمام قشم 

امام جمعه شهرستان قشم در این آیین گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در تلاش‌ خالصانه برای پیشبرد امور عمرانی، فرهنگی، مذهبی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشته است و انتظار می‌رود طرح‌های نیمه تمام با تلاش مضاعف مسئولان این سازمان تا پایان دوره دولت دوازدهم به اتمام برسد.

حجت‌الاسلام میثم تارم اظهار داشت: اقدامات حوزه فرهنگی، دینی و اجتماعی در منطقه آزاد قشم در کنار نگاه به پیشرفت همه جانبه جزیره قابل تقدیر است.

وی با تاکید دوباره بر اتمام طرح‌های نیمه تمام جزیره قشم با حمایت جدی مسئولان پیش از اتمام دولت با هدف تجلی بیشتر در حوزه عمران و آبادانی این جزیره، افزود: امیدواریم مدیرعامل جدید هم با سرعت در این مسیرها گام‌های عملی بردارد.

 آب مشکل حل نشده مناطق محروم قشم 

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این آیین طی سخنانی، سنگین کردن کفه ترازو در مناطق محروم را از مهمترین محورهای مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه معضل کمبود آب شرب در برخی مناطق محروم قشم همچنان حل نشده که باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی در ادامه از مومنی به عنوان شخصیتی تعامل‌گرا نام برد که از مجرای تعامل با جامعه محلی توانست توسعه متوازن و ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و گردشگری را تا حد قابل قبولی محقق کند.

وی تحول رو به رشد جزیره قشم را از مهمترین دستاوردهای مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و اظهار داشت: قفل‌های زیادی با وجود ایشان گشوده شد و انتظار است مدیرعامل جدید نیز همین رویکرد را تداوم بخشد.

وحدت و همدلی رمز پیشرفت قشم است

فرماندار شهرستان قشم نیز در این مراسم طی سخنانی اعلام کرد: دستاوردهای ارزنده‌ و ماندگاری از دوره خدمت حمیدرضا مومنی در سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این شهرستان به جا مانده است.

علیرضا نصری اظهار داشت: اخلاص در کار برای رضای خدا و وحدت و همدلی را می‌توان دو مولفه تمایز کار در نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌ها برشمرد.

به گفته وی، با وجود تحریم‌ و جنگ تمام عیار اقتصادی، شاخص‌ها در جزیره قشم رو به پیشرفت است و در سایه تفاهم و همکاری همه مسئولان و نهادها، گره‌های بسیاری در بخش‌های زیربنایی همچون آب، برق، راه و مبلمان شهری و روستایی در این شهرستان گشوده شده است.

فرماندار قشم بیان داشت: هر کجا با وحدت و همدلی به پیش رفته‌ایم نقطه پیشرفت و توسعه بوده که از این رو می‌توان این مهم را رمز توسعه پایدار در جزیره قشم به شمار آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا