فرهنگی هنری

استعداد‌یابی مهمترین هدف جشنواره ملی عودنوازی قشم است

رئیس هیات مدیره و میرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از استعدادیابی علاقمندان به موسیقی، به عنوان مهمترین هدف جشنواره ملی عودنوازی قشم نام برد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، عادل پیغامی در حاشیه آئین آغاز به کار نخستین جشنواره عودنوازی که امشب (دوشنبه چهارم دی ماه) در تالار آئینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به عشق و علاقه جوانان قشمی به هنر موسیقی، بتوایم زمینه‌ساز رونق فرهنگ و هنر در این جزیره باشیم.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف استعدادیابی و توانمندسازی علاقمندان به هنر موسیقی و کشف الماس‌های نهفته این هنر در دل جزیره با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور برگزار شده است.


به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، استعدادهای درخشان موسیقی جنوب کشور و خلیج فارس از جزیره قشم باید به سراسر ایران و خارج از مرزهای این کشور معرفی شوند.
پیغامی از اساتید بزرگ عرصه هنر و موسیقی همچون ارسلان کامکار، محمد منصور وزیری، رادمهر، اشعری، علی رضایی، قنبر راستگو و شمار دیگری از هنرمندان در این جشنواره تقدیر کرد و حضور آنان را برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر قشم بسیار مهم ارزیابی کرد.
شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره ملی عودنوازان قشم با دبیری ارسلان کامکار چهارم اسفندماه در جزیره قشم برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا