آخرین خبرهااجتماعی مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

120 مترمربع اراضی ملی در روستای گوری رفع تصرف شد

مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف از اراضی ملی به ارزش بیش از 240 میلیون ریال در روستای گوری جزیره قشم خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر، بیان کرد: با بررسی و پیگیری گزارش های مردمی قطعه زمینی در روستای گوری به وسعت 120 مترمربع به ارزش بیش از 240 میلیون ریال توسط نیروهای این یگان رفع تصرف شد.
وی ادامه داد: اعضای این یگان در راستای وظایف کاری خود، با اخذ دستور کتبی مقام قضایی، با همراهی نماینده مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مامورین دریابانی نسبت به رفع تصرف، تخریب دیوار چینی و اعاده به وضع سابق این قطعه زمین اقدام کردند.
مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه حفاظت از اراضی ملی و دولتی وظیفه همگانی است، افزود: همکاری مردم و ارسال گزارش از تصرفات غیرقانونی صورت گرفته نقش اساسی و بسیار مهمی در حفظ اراضی ملی و دولتی به عنوان ثروت ملی ایفا می کند.
مازندرانی در پایان با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان و حمایت های قانونی صورت گرفته در راستای تسریع روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا