اخبار مهم توسط رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس:

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی 147 هزار متری در قشم افتتاح شد

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی معراج با 147 هزار متر مربع زیربنا و سرمایه گذاری بخش خصوصی روز پنجشنبه در مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهوری به ثمر نشست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرقشم، مبلغ سرمایه گذاری این طرح 17 هزار میلیارد ریال است که در هشت طبقه با هدف افزایش سرانه فضای تجاری، اقامتی و تفریحی شهر قشم ساخته شده است.
زیرزمین این مجتمع، پارکینگی با ظرفیت ۸۰۰ خودرو، سه طبقه با یکهزار و 650 واحد تجاری و 2 هزار و 400 مترمربع فضای شهربازی و یک طبقه اختصاصی برای رستوران‌ها از مشخصات دیگر این طرح عمرانی است.
سه طبقه فضای هتلینگ در طبقه های پنج تا هفت این مجتمع با ۲۱۰ واحد شامل سوئیت‌های یک، دو و سه خوابه بیش از 750 تخت به ظرفیت اقامتی جزیره قشم اضافه کرد.
همچنین محوطه هشت هزار متری رو به دریای این مجتمع ظرفیتی برای افزایش فضای رفاهی و تفریحی شهر قشم است. این پروژه در زمان ساخت 550 نیرو و در زمان بهره برداری، سه هزار و 600 نیرو را صاحب شغل کرده است.
شایان ذکر است؛ 12 طرح شاخص اقتصادی، صنعتی، عمرانی و گردشگری در 2 بخش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی با مجموع اعتبار 20 میلیون دلاری و 31 هزار و 600 میلیارد ریالی در مراسمی در اولین پنج‌شنبه سال 1400 توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
این طرح‌ها در زمان ساخت برای یکهزار و 286 نفر و پس از بهره برداری برای چهار هزار و 122 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا