آموزشی

آغاز بهره برداری از ساختمان جدید مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قشم

ساختمان مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قشم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، میرداد میردادی شهردار قشم در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: ساختمان مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قشم در زمینی به مساحت یکهزار و ۶۳۴ مترمربع با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این ساختمان و خروج از تمامی ساختمان های استیجاری ۱۰ میلیارد ریال در هزینه های سالانه شهرداری برای اجاره ملک برای استقرار مرکز علمی کاربردی صرفه جویی شده است.

مهدی روشن زاده رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قشم نیز اظهار داشت: اکنون ۵۴۵ دانشجو در این مرکز انتخاب واحد کرده اند که نسبت به مدت مشابه ۱۵۰ درصد رشد را نشان می دهد.

ساختمان مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قشم افتتاح شد

وی توضیح داد: ۲۸ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی شهرداری قشم فعال است و این مرکز رتبه دوم را در جذب دانشجو در بین مراکز علمی کاربردی هرمزگان (نیمسال جاری) دارد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قشم ادامه داد: ایجاد کانون دانش آموختگان و بانک مشاغل برای پیوند دادن دانش آموختگان به بازار کار، آمایش سرزمین و فعال کردن رشته ها بر اساس تقاضا و نیاز بازار کار و بهره مندی از مدرسان خبره برای آموزش مهارتی و کاربردی از دیگر اقدامات شاخص در حوزه آموزشی است.

وی اضافه کرد: برگزاری استارت آپ در حوزه شیلات و گردشگری، دوره های کوتاه مدت آموزشی، جشنواره ها، شرکت در نمایشگاه ها، برگزاری آزمون های بین المللی تافل و تولیمو و همچنین کسب مقام اول دفتر پژوهشی مرکز در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی استان هرمزگان از دستاوردهای حوزه پژوهش و کارآفرینی می باشد.

ساختمان مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قشم افتتاح شد

روشن زاده خاطرنشان کرد: چاپ کتاب توسط دانشجویان مرکز، برگزاری همایش ها، مسابقات، دوره های آموزشی و فعالیت مستمر در زمینه عفاف و حجاب نیز از اقدامات شاخص حوزه فرهنگی به شمار می رود.

در این مراسم احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم، حبیب بازماندگان قشمی رییس، مریم خادمی، بی‌بی‌ مریم پیرزنده از اعضای شورای شهر قشم و میرداد میردادی شهردار قشم حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا