اخبار مهمفرهنگی هنری

مکتب حاج قاسم با شهادتش جهانی شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی دنیا را تغییر داد و موجب نشر مکتب فکری وی در تمام دنیا شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در مراسم بزرگداشت مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر طبل، اظهار کرد: شهید سلیمانی نه‌تنها امنیت کشور پهناور ایران را تأمین می‌کرد بلکه تأمین‌کننده امنیت تمام منطقه بود و دشمنان با خیالی باطل فکر می‌کردند می‌توانند با حذف فیزیکی این شهید بزرگوار مانع انتشار افکار وی در دنیا شوند.

وی ادامه داد: درزمانی که دشمنان داعش را برای نابودی منطقه ایجاد کردند، شهید سلیمانی با دلاورمردی موجب شکست داعش و نقش بر آب شدن نقشه دشمنان شد.

فتح‌الهی تصریح کرد: امنیت سرمایه کشور ماست و باید قدر آن را بدانیم چراکه برای به دست آوردن آن شهیدان زیادی تقدیم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند از خارج از مرزها ضربه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند و در تلاش هستند با ایجاد آشوب و اغتشاش در داخل مانع پیشرفت ایران شوند.

وی ادامه داد: سیاه نمایی وضعیت کشور در دستور کار دشمنان ایران و اسلام قرار دارد و با امپراتوری رسانه‌ای خود در حال پمپاژ ناامیدی به جامعه هستند و همه ما تکلیف داریم برای تبیین اوضاع برای نسل جوان پا در میدان بگذاریم.

فتح‌الهی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، اضافه کرد: هیچ‌کس منکر وجود مشکلات اقتصادی نیست اما دشمنان باید بدانند مسائل ایران درون خانوادگی است و ملت قوی و باریشه ایران به هیچ نیروی خارجی اجازه دخالت نخواهند داد.

پیشرفت ایران در گرو امیدوار شدن به آینده است

در بخشی دیگری از این مراسم امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: پیشرفت ایران درگرو امیدوار شدن به آینده است و امروز دشمن سعی می‌کند امید مردم را هدف بگیرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ادامه داد: کمرنگ نشان دادن توانمندی‌ها و پررنگ نشان دادن نقصیه ها در دستور کار دشمن است تا پیشرفت‌های ایران در عرصه بین‌المللی به چشم نیاید.

وی خاطرنشان ساخت: زمانی مستشاران آمریکایی در این کشور هرچه می‌خواستند می‌کردند اما امروز جرات ندارند بدون اجازه ما به خلیج‌فارس وارد شوند و در خلیج‌فارس هم مجبور هستند فارسی صحبت کنند.

حجت‌الاسلام حاجبی اظهار کرد: شهید سلیمانی الگوی قوی برای جوانان ایرانی در حفاظت از کیان ایران اسلامی است که دنیا را با ایران عزتمند آشنا ساخت و راه و مکتب وی ادامه دارد.

امنیت کشور از برکت خون شهداست

امام‌جمعه شهر طبل نیز در این مراسم اظهار داشت:  امروز امنیت کشور مدیون شهداست که با خون خود درخت تنومند جمهوری اسلامی را آبیاری کردند.

شیخ محمدصالح امینی ادامه داد: امروز اگر نظام ما حرفی برای گفتن در دنیا دارد به برکت خون شهداست که خالصانه در راه خدا مبارزه کرده و موجب اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی شده‌اند.

وی تأکید کرد: مردم ایران فهیم و آگاه هستند و می‌دانند نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌سادگی به دست نیامده و اجازه نخواهند داد هیچ خللی به آن وارد شود.

شیخ امینی گفت: همان‌گونه که مردم به تکلیف خود در حفاظت از کشور عمل می‌کنند از دولتمردان نیز انتظار داریم در برطرف کردن مسائل اقتصادی که زندگی را برای مردم سخت کرده پرقدرت وارد شده و معیشت مردم را تأمین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا