آخرین خبرها

۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قشم اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان قشم گفت: به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ برنامه متنوع در شهرستان قشم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، علیرضا نصری در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس افزود: این برنامه ها با استفاده از فضای مجازی می تواند ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماندگار در دسترس عموم قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خدمات کادر درمانی در برهه کنونی نمادی از ایثار است، تقدیر از آنان یکی از برنامه‌های این هفته است.

فرماندار قشم تصریح کرد: مدافعان سلامت با  گذشت از جان خود به مداوای بیماران کرونایی می‌پردازند که این امر شایسته تقدیر است.

وی افزود: شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم فضای شهری را متناسب با هفته دفاع مقدس آزین کنند.

نصری ادامه داد: خانواده معظم شهدا یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی هستند و دیدار با آنان نباید به این مناسبت‌ها محدود شود.

وی اظهار کرد: نمایش اقتدار، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، زنگ ایثار و مقاومت و تقدیر از ایثارگران شاخص از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرماندار قشم افزود: ارایه میز خدمت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که باید با رعایت پروتکل بهداشتی و سرکشی از روستاها انجام و مشکلات آنان رفع شود.

شهرستان قشم، شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا