آخرین خبرهااجتماعی

وضعیت آب منطقه «سلخ» قشم مایه شرمندگی است

امام جمعه موقت قشم گفت: وضعیت آب منطقه سلخ قشم مایه شرمندگی است و حل آن به تعامل سازمان منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: در گزارشات و توضیحاتی در حضور مسؤولان رده بالا در قشم ارائه می‌شود این جزیره هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه انتظار است با این حجم از امکانات مشکل آب غرب جزیره قشم برطرف شود، افزود: وضعیت آب منطقه سلخ مایه شرمندگی است و باید مشکلات مردم برطرف شود تا باقیات‌الصالحاتی برای مسؤولان باشد.

امام جمعه موقت قشم با اشاره به دوگانگی حاکمیتی جزیره قشم، تصریح کرد: بنابر گفته نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشکل آب منطقه غرب جزیره بویژه سلخ در تهران حل شده و بین منطقه آزاد و استان هرمزگان هم باید حل بشود و علت حل نشدن آن را باید برای مردم بیان کنند.

سند ۲۰۳۰ تربیت نیرو و رعیت برای دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: دفاع از استقلال ایران و حراست از شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» یکی از بارزترین دلایل مخالفت با سند منحوس 2030 است.

وی با بیان اینکه تمامی مسوولان باید در راستای اجرای منویایت رهبر معظم انقلاب گام بردارند، افزود: عده‌ای در مقابل فرمایشات رهبری ایستاده و می‌گویند از هرچه بگذریم از سند 2030 نخواهیم گذشت.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: رهبری روز معلم سال 96 درباره این سند منحوس و تصویب پنهانی او فرمودند کار غلطی صورت گرفته، اسناد بالادستی در کشور وجود دارد و آموزش و پروش سند تدوین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی ادامه داد: یک ماه بعد در دیدار با دانشجویان فرمودد نظام آموزشی کشور نباید در بیرون کشور نظیر یونسکو و سازمان ملل نوشته شود و برای ما تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در روز معلم سال 98 که فرمودند این سند تربیت سرباز و رعیت برای دشمن است، اضافه کرد: جان کلام آن است که سند 2030 یعنی نظام آموزشی ما باید سبک زندگی و فلسفه حیات را بر اساس مبانی غرب به کودک بیاموزد و تابع غرب باشد.

امام جمعه موقت قشم ابراز داشت: آخرین هشدار رهبری در دیدار اخیر ویدئوکنفراسی با وزیر آموزش و پرورش و معلمان بود که فرمودند از گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که عده‌ای در پی اجرای این سند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی عنوان کرد: اگر امروز بگوییم فریاد «عین عمار» رهبری بلند شده گزافه نگفته‌ایم، مردم باید حق و باطل را بشناسند و اشتباهات صورت گرفته تکرار نشود.

صدور انقلاب از ثمرات دفاع مقدس است

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: ما در جنگ دوستان و دشمنان خود را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید بر توان داخلی تکیه کنیم.

امام جمعه موقت قشم اظهار داشت: برای خاموش کردن انقلاب، جنگ را به راه انداختند اما باعث تقویت روحیه انقلابیون و تجهیز او شد و دفاع مقدس صدور انقلاب به دنیا را در حوزه سیاسی به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام والسملمین درویشی افزود: کشورهایی نظیر یمن با الگوبرداری از جمهوری اسلامی ایران در حال جهاد برای ریشه‌کن کردن ظلکم و استکبار هستند.

وی ادامه داد: شکل‌گیری نیروهای چهارگانه به همراه بسیج و تبدیل شدن آن به یک نیروی نظامی کلاسیک با توان رزم و بازدارندگی بالا نیز ثمره دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: حضور مردم در جنگ باعث پیروزی شد و اتحاد و همدلی ملت ایران را می‌توان از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی بیان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است؛ جنگ را جوانان اداره کردند و امروز نیز باید به نسل جوان اعتماد شود.

وی اظهار داشت: تظاهر، ریاکاری و فاصله گرفتن از معنویت، قرآن، دعا، مسجد و منابر ار آفت‌هایی است که بویژه مسوولان باید از آن فاصله بگیرند و روحیه توکل به خدا و تلاش برای جلب رضای او را در خود تقویت کنند.

امام جمعه موقت قشم خاطرنشان کرد: در تمامی سطوح اگر حرفی را می‌زنیم اول باید خودمان عامل باشیم، افزود: تقوا و خودسازی باید سرلوحه کار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا