آخرین خبرها

رؤسای هیأت های اسکواش و ژیمناستیک منطقه آزاد قشم منصوب شدند

با پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای هیات های اسکواش و ژیمناستیک منطقه آزاد قشم منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حکم انتصاب محمدمهدی برنجی به سمت رییس هیات اسکواش و منصور هاشمی رییس هیات ژیمناستیک منطقه آزاد قشم (سه شنبه 25 شهریورماه) توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

براساس این گزارش، مسعود سلیمانی رییس فدارسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در حکم انتصاب محمد مهدی برنجی آورده است: با احترام و با استناد به تبصره 10 اساسنامه هیات های ورزشی و به پیشنهاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جنابعالی به عنوان اولین رییس هیات اسکواش منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. امید است با اتکا به خداوند متعال و اختیارات حاصل نسبت به ایجاد امکانات ورزشی اسکواش، راکتبال و پدل و گسترش این رشته های ورزشی در آن منطقه اهتمام و مساعی لازم را مبذول فرمایید.

همچنین زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در حکم انتصاب خطاب به منصور هاشمی آورده است: بدینوسیله نظر به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان به سمت سرپرست هیات ژیمناستیک منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و در نظر گرفتن اهداف، ضوابط، مقررات و خط مشی فدراسیون با به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و توانمند در انجام امور محوله موفق و موید باشید. توفیق روز افزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

گفتنی است، حکم روسای هیات های اسکواش و ژیمناستیک توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا