اجتماعی

افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی های قشم در ایام نوروز

نایب رییس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی های کشیک برای پخت شبانه روزی در قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مسعود مورموگویی با اشاره به همزمانی ماه رمضان و فرارسیدن عید نوروز، اظهار کرد: برای رفاه ساکنان و گردشگران، 90 نانوایی در سطح جزیره قشم در ایام نوروز پخت دارند.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته 6 نانوایی کشیک در شهر قشم و 3 نانوایی کشیک در شهر درگهان جهت ارائه خدمت به گردشگران به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به فعالیت می پردازند.
نایب رییس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در حوزه تامین نان مورد نیاز، دو نانوایی سیار در شهر قشم و یک نانوایی سیار نیز در شهر درگهان مستقر شده اند و در صورت نیاز پخت را آغاز می کنند.
مورموگویی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ورود مسافران به جزیره جهانی قشم در ایام تعطیلات نوروز و حجم بالای تقاضای نان در این ایام و همزمانی با ماه مبارک رمضان، تمهیداتی به عمل آمده تا ساکنان و گردشگران حاضر در جزیره با مشکل تهیه نان مواجه نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا