آخرین خبرها در چهارمین روز هفته دولت در قشم:

هشت طرح عمرانی در قشم بهره برداری شد

هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲۰۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال روز سه‌شنبه هم زمان با چهارمین روز هفته دولت در قشم به ثمر نشست.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، فرماندار قشم در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی قشم به خبرنگاران گفت: سه طرح در حوزه برق رسانی با مجموع اعتبار ۱۷۱ میلیارد ریال امروز به ثمر نشست.

علیرضا نصری افزود: با افتتاح طرح‌های امروز ۲۶ کیلومتر به طول شبکه فشار ضعیف و متوسط شهرستان قشم افزوده شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲ طرح‌ دیگر شامل احداث ۸۰ دستگاه پست هوایی و زمینی و نصب ۵۷۰ چراغ روشنایی از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

نصری خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون ۷۴۴ مشترک جدید از خدمات شرکت توزیع برق استفاده می‌کنند.

فرماندار قشم تصریح کرد: طرح ساماندهی اسکله صیادی شهر سوزا شامل پارکینگ به مساحت هشت هزار متر مربع و زیرسازی، آسفالت و اجرای روشنایی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

نصری افزود: با اجرای این طرح ظرفیت ایجاد یکهزار فرصت شغلی مهیا شده است.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهر سوزا نیز با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار و به مساحت ۹۲۴ متر مربع احداث و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قشم اظهار کرد: طرح آسفالت معبرهای روستای سلخ قشم نیز با زیربنای یکهزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار مردم خوب این روستا قرار گرفت.

وی همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی یکهزار و ۴۰۰ متری روستای سرریگ خبرداد و گفت: این طرح با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال ساخته شد و امروز افتتاح شد.

نصری ادامه داد: طرح آسفالت و زیر سازی معابر روستای دیرستان نیز با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و به مساحت یکهزار و ۹۴۰ متر مربع برای استفاده هموطنان عزیز ساکن این روستا به ثمر نشست.

امروز همچنین خانه بهداشت در چهار روستای دوستکو، چاهو غربی، دَرَکو و سرریگ با مجموع اعتبار ۳۵میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

فرماندار قشم در پایان ضمن دیدار با اهالی روستای دوربِنی از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در این روستا بازدید کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا