اخبار مهمگردشگری

قشم برای میزبانی میهمانان آماده می‌شود/نخستین جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر سال ۱۴۰۲منطقه آزاد قشم برگزار شد

نخستین جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر سال ۱۴۰۲منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار و احکام روسای کمیته‌های این ستاد ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبرقشم، افشار فتح الهی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای ستاد اجرايي خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ بیان داشت: میزبانی از ۸۴۰ هزار گردشگر و رضایتمندی هم‌وطنان از خدمات منطقه آزاد قشم در روزهای عید ۱۴۰۱ بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری قشم و ارزشمندترین برکت برای توسعه اقتصاد جامعه محلی بود.
وی خواستار برنامه‌ریزی‌های متناسب با مسوولیت هر کمیته و پیش‌بینی بودجه موردنیاز جهت رفع کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف تا پیش از ورود به ایام تعطیلات بهاری شد و افزود: روسای کمیته‌ها موظفند مسایل و برنامه مرتبط با حوزه خدماتی خود را احصا و طراحی کرده و پس از تأیید در جلسه بعدی، به اجرا درآورند.
فتح الهی با اشاره به تجربه نوروز ۱۴۰۱ و توزیع مناسب گردشگران در نقاط مختلف جزیره تأکید کرد: استفاده از ظرفیت شهرداران و دهیاری‌ها به‌عنوان پتانسیلی باارزش موضوعی است که در سال‌های گذشته موردتوجه قرار نگرفته و امسال باید به آن توجه بیشتری کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز، مسئله اسکان، تأمین مواد غذایی به‌ویژه آرد و نان و سرعت در ارائه خدمات ترددی در مبادی ورودی جزیره تأکید کرد و گفت: ما باید برای میزبانی از جمعیت یک‌میلیون‌نفری گردشگران نوروزی آمادگی کامل داشته باشیم.
گفتنی است، در ادامه این جلسه، احکام روسای کمیته‌های ستاد اجرايي خدمات خدمات سفر منطقه آزاد قشم صادر شد و روسای مربوطه به ایراد نقطه نظرات خود جهت بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به ساکنان و گردشگران در ایام نوروز پیش رو شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا