آخرین خبرهااجتماعی

حجت الاسلام سقائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم شد

با حکم نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت الاسلام سقائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم با حضور حجت الاسلام تارم امام جمعه شهرستان قشم و حجت الاسلام حسن کریمی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان و جمعی از مسئولین  دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان قشم برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام تارم  ضمن تبریک  در پیش بودن  روز عرفه و عید سعید قربان، درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تمام فرائض الهی در گرو امر به معروف و نهی از منکر تحقق پیدا خواهد کرد و همه  اعمال خوب حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر مثل قطره‌ای در برابر دریا است .

وی در ادامه افزود: با سکانداری دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم به فردی لایق و مومن همچون  حجت الاسلام سقایی نژاد باعث برداشتن قدم‌های خوب و شکوفایی در این عرصه تکالیف و فعالیت‌های جهادی در این شهرستان خواهیم بود.

 در این جلسه حجت‌الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان نیز  با تبریک ایام عید سعید قربان و روز عرفه در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بیان حدیثی از امیر المومنین حضرت علی ( ع) اظهار کرد: «مَنْ تَرَک إِنْکارَ الْمُنْکرِ بِقَلْبِهِ وَ لِسَانِهِ (وَ یدِهِ) فَهُوَ مَیتٌ بَینَ الْأَحْیاءِ»آن کس که زشتی ها را در دل و به وسیله دست و زبانش انکار نکند، مرده‌ای است میان زندگان.

وی ادامه داد: اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، جامعه  مرده  می‌شود و به انحراف کشیده می‌شود و از پویایی و شکوفایی واخواهد ماند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان  عنوان کرد: در جامعه‌ای که بی تفاوتی باشد منکرات گسترش می‌یابد و وظیفه ستاد  احیای امر به معروف و نهی از منکر سنگین  است و نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و نهادها در احیای این فریضه الهی است.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات دبیر سابق، سرهنگ سالاری تقدیر و حجت الاسلام سقایی نژاد به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا