آخرین خبرهااجتماعیاقتصادی

افتتاح و کلنگ‌زنی 28 پروژه در «قشم» به‌مناسبت هفته دولت

فرماندار قشم از افتتاح و کلنگ‌زنی 28 پروژه با اعتباری افزون بر 310 هزار و 421 میلیون ریال در هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ، علیرضا نصری اظهار داشت: رجایی و باهنر به‌عنوان رئیس جمهور و نخست وزیر شهید نظام جمهوری اسلامی با خدمات ماندگاری که در دوره کوتاه مسؤولیت خود بر جای گذاشتند، حق بزرگی بر همه ما دارند‌.

وی افزود: دولت‌های پس از این دو شهید به‌ویژه دولت تدبیر و امید نیز همه‌ساله به پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خدمات فراوانی را در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در جای جای ایران اسلامی به بهره‌برداری می‌رسانند.

فرماندار شهرستان قشم با گرامیداشت ماه محرم و صفر تاکید کرد: عزاداری‌های امسال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

آئین کلنگ‌زنی 4 خانه بهداشت در روستاهای دَرَکو، سرریگ، چاه و غربی و دوستکو با 35 هزار میلیون ریال اعتبار نخستین مورد از سخنان نصری در این نشست خبری بود.

وی ادامه داد: 4 طرح ورزشی شامل احدات 3 زمین‌ چمن‌ مصنوعی در روستاهای کووه‌ای، سرریگ و سوزا و یک سالن چندمنظوره ورزشی در روستاهای گوران با 26 هزار و ششصد و نود و یک میلیون ریال اعتبار از طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

نصری گفت: در هفته دولت، یک باب مدرسه 12 کلاسه در شهر درگهان و سه مدرسه 6 کلاسه هم در روستاهای کووه‌ای، گوری و رمچاه جزیره قشم با 76 هزار میلیون ریال اعتبار استانی افتتاح خواهد شد.

افتتاح 5 طرح هادی روستایی در طولا، هُلر، دیرستان، صلخ و رمچاه با 6 میلیارد و 57 میلیون و پانصد هزار ریال هم از دیگر موضوعات مطرح شده فرماندار قشم در گفت‌وگو با خبرنگاران بود.

وی عنوان داشت: بهره‌برداری از شبکه  فشار ضعیف هوایی و زمینی،  شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و بهره‌برداری از 51 پُست هوایی، چهار دستگاه پُست زمینی و احداث 130 دستگاه روشنایی معابر با 95 هزار میلیون ریال اعتبار هم از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت امسال در قشم افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم در پایان از ساماندهی اسکله صیادان شهر سوزا، ایستگاه بین راهی هلال احمر، اکوکمپ گردشگری جزیره لارک و ساختمان‌ چند منظوره روستای تُم‌سنتی با 48 هزار و 430 میلیون ریال اعتبار به عنوان بخش پایانی پروژه‌های هفته دولت در قشم نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا