آخرین خبرهااجتماعیگزارش در نشست مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با رییس بیمارستان پیامبراعظم(ص) مطرح شد؛

افزایش بهره وری و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی جزیره با همکاری منطقه آزاد قشم

نشست مشترک معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با رییس بیمارستان پیامبراعظم(ص) با هدف بررسی زمینه های افزایش بهره وری، بهبود و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از رصد اقتصادی ، در این نشست که با حضور مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و مدیریت های زیرمجموعه معاونت مذکور همراه بود از اقدامات ارزنده کادر پزشکی در پیشگیری و درمان  بیماری کووید١٩ تقدیر شد.
شیخ زاده عنوان داشت: رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان، بهینه سازی و ترمیم ابنیه و ارتقای تجهیزات وتوسعه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم یکی از موارد مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است.
در ادامه جلسه، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان‌ منطقه آزاد قشم بر مشارکت و حمایت این سازمان از حوزه بهداشت و درمان جزیره تاکید کرد و گفت: سلامت ساکنان و گردشگران در این منطقه با امنیت روانی که درپی دارد، تاثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و معرفی این جزیره به عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.
وی همچنین بر لزوم احصا مشکلات تنها بیمارستان شهر قشم تاکید داشت و افزود: باتوجه به تداوم بیماری همه گیر کروناویروس، تهیه و ارتقا تجهیزاتی مانند سیستم اکسیژن ساز و بهینه سازی آن از موارد بسیار حائز اهمیتی است که به دستور مستقیم مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دست اقدام می باشد.
گفتنی است، دراین جلسه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر اجتماعی و سلامت و مدیر فنی وزیربنایی این سازمان، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، به همراه کارشناسان عمرانی سازمان ومسوول مهندسی بیمارستان نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا