فرهنگی هنری

شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف قشم تشکیل شد

در جلسه ای با حضور مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، رییس بسیج اصناف و نماینده پلیس اماکن قشم، شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و مجتمع های تجاری قشم و درگهان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، هدف از تشکیل این شورا ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف و واحدهای صنفی جهت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، رصد و بررسی تخلفات، حمایت از آمران به معروف و پیگیری موارد تحت عنوان منکرات است.
این جلسه برای تبیین رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری موصوبات قانونی تشکیل شد و در آن بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف انجام امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه جهت مقابله با آسیب های اجتماعی و تخلفات احتمالی برخی صنوف تاکید شد.
در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و مجتمع های تجاری قشم و درگهان، مردمی سازی موضوعات نظارت بر فعالیت اصناف، فرهنگسازی از طریق اجرای فعالیت های تبلیغی و همچنین هم افزایی و تعامل میان دستگاه های مختلف نیز بعنوان اولویت های پیش بینی شده مطرح گردید.
براساس این گزارش، وظیفه اصلی شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف طبق مصوبات قانونی رصد و بررسی تخلفات، حمایت از آمران به معروف و پیگیری موارد تحت عنوان منکرات است که بعد از آن گزارش مربوطه را به مراکز ذی صلاح و روسای اصناف و مجتمع های تجاری ارجاع داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا