گردشگری

استقبال از گردشگران نوروزی با موسیقی محلی و صنایع دستی قشم

رییس کمیته امور فرهنگی و جشنواره‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از استقرار سه گروه ویژه استقبال از گردشگران نوروزی قشم در مبادی ورودی این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، مجتبی سلیمی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: استقبال از میهمانان و گردشگران جزیره قشم در سه مبدا ورودی شامل اسکله لافت، اسکله شهید ذاکری و فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم از ابتدای سال جاری به مدت 7 شب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این گروه ها با موسیقی زنده توسط هنرمندان محلی، نمایش با عروسک های تن پوش و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در مبادی ورودی جزیره از گردشگران نوروزی قشم استقبال می کنند.

رییس کمیته امور فرهنگی و جشنواره های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته یک بسته فرهنگی شامل یکی از صنایع دستی هنرمندان جزیره و نشان راهنمای ژئوسایت‌ها و اماکن گردشگری (QR Code) در مبادی ورودی به گردشگران اهدا می شود.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، یکی از مهمترین مقاصد نوروزی مردم ایران است که با سفر به این جزیره با آب و هوای کاملا بهاری، از زیبایی‌های کاملا طبیعی عالم خلقت از جمله دره ستاره‌ها، غار نمکدان، غارهای خوربس، جزایر ناز، دره و تنگه چاهکوه، چاه‌های تلو، خلیج دلفین‌ها، جنگل دریایی حرا، سایت تخم‌گذاری لاکپشت‌های پوزه عقابی لذت خواهند برد.

بازدید از موزه منحصر بفرد ژئوپارک، سفر به دل دریا با شناورهای گردشگری و تماشای جنگل‌های دریایی حرا، تماشای دلفین‌های بازیگوش هنگام، استفاده از سواحل زیبا و انجام ورزش‌های دریایی، هوایی و زمینی همک از دیگر امتیازات سفر به جزیره جهانی قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا