آخرین خبرهادسته‌بندی نشده رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

پرورش نیروهای شایسته سازمان برای تامین مدیران آینده یک ضرورت است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اصلاح ساختار نیروی انسانی و بکارگیری و تربیت و پرورش نیروهای شایسته برای تامین مدیران آینده سازمان یک ضرورت است .

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی روز شنبه در آیین معارفه مدیرتوسعه تجارت(گمرک) و رییس اداره شماره گذاری و عملیات فنی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: درعرصه ارتقاء کیفی نیروی انسانی سازمان ما باید به جایی برسیم که در جابجایی مدیران به عنوان یک امر اجتناب ناپذیر درمقوله مدیریت، هیچ دغدغه ای نداشته باشیم.
وی از همه معاونان و مدیران سازمان خواست مقوله تربیت و پرورش نیروها برای تامین مدیران آینده سازمان را بطور جدی در برنامه های خود قرار دهند تا در یک بازه زمانی، نیروهای شایسته سازمان درپست های مدیریتی مناسب بکار گرفته شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی مشترک مدیریت توسعه تجارت(گمرک) و اداره شماره گذاری و عملیات فنی گفت: مشتری مداری وجه مشترک این دو واحد است و هنراین دو که مستقیما با مردم سروکار دارند این باید باشد که در حداقل زمان کارهای مردم را راه بیاندازند.
مومنی با اظهار نارضایتی از روند کند برخی امور مردم در این دو واحد از مسئولان جدید آنها خواست همه گردش کار را امسال در واحدهای خود سیستمی و مکانیزه کنند و از این طریق بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان درحداقل زمان و با کمترین خطا کار مشتریان را راه بیاندازند.
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم همچنین شفاف سازی را در همه واحدهای این سازمان بخصوص واحدهای مشتری مدار مورد تاکید قرار داد و گفت: وقتی ما به عنوان مدیران سازمان از هرتخلفی مبرا هستیم دلیلی ندارد که از شفاف سازی بودجه و هزینه های خود نگران باشیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعل و انفعالات بودجه و هزینه های سازمان در سایت سازمان به صورت شفاف درمعرض بازدید مردم قرار دارد به موضوع ریسک پذیری مدیران در سازمان به عنوان یک نیاز برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و یادآور شد: البته ریسک پذیری، یک منت برای مردم نیست بلکه ما با اشراف به قانون به مر قانون باید عمل کنیم و  مسایل را برای مردم تسهیل و تسریع کنیم.
مومنی با اشاره به عملکرد مدیریت توسعه تجارت(گمرک) سازمان در طول چهار سال گذشته از زحمات و خدمات مدیر و همه کارشناسان و کارمندان این مجموعه قدردانی کرد و گفت: این مجموعه در این مدت خیلی خوب کار کردند و اگر هم مسایلی در آن مشاهده شده است ما آن را به پای معدود افرادی که به هردلیلی ممکن است دچار خطایی شده باشند می گذاریم و معتقدیم که همه پرسنل سازمان از جمله گمرک خوب و سالم دارند کار می کنند و البته با معدود افراد متخلف هم دستگاه های نظارتی ما برخوردهای لازم را انجام می دهند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مدیر جدید توسعه تجارت(گمرک) سازمان خواست با گمرک جمهوری اسلامی ایران مستقر در قشم  با حفظ مرزبندی های قانونی خود برای تسهیل و تسریع امور مردم نهایت همکاری و هماهنگی داشته باشد.
گفتنی است در این آیین علی همایونی رییس اداره شماره گذاری و عملیات فنی سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مدیر جدید توسعه تجارت(گمرک) این سازمان معرفی و از خدمات هرمز امیری مدیر سابق این مدیریت قدردانی شد. 
همچنین در این آیین رضایی فرهم به عنوان رییس جدید اداره شماره گذاری و عملیات فنی سازمان منطقه آزاد قشم معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا