اخبار بانوان

نشست هم اندیشی بانوان همکار، برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان سازمان منطقه آزاد قشم با هدف احصا مسایل و توانمندی های زنان شاغل به منظور ارائه راهکارهایی برای ارتقا کیفیت زیست کاری ایشان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، در این نشست ها که به مدت دو روز با حضور و میزبانی فاطمه باقری، مشاور مدیرعامل در امور بانوان برگزار شد، بانوان شاغل در سازمان به گفتگو و ارائه مطالبات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود با هدف بهبود کیفیت زندگی کاری در این مجموعه پرداختند.
مشاور مدیرعامل در امور بانوان با اشاره بر لزوم نقش‌آفرینی خانوادگی و اجتماعی بانوان، خاطرنشان کرد: بهبود شرایط محیط کاری بانوان و خانواده پرسنل از مسایل مهم و مورد توجه مدیرعامل سازمان است، از این رو اهتمام دفتر امور بانوان نیز به برنامه ریزی و ارائه پیشنهاد در همین راستا و حمایت از نقش بانوان در خانواده و آسیب شناسی مسایل زندگی کاری پرسنل سازمان است.
وی با تاکید بر حضور مهم و نقش آفرین زنان با حفظ ویژگی‌های زنانه در محیط کار، افزود: برای دستیابی به محیطی با کیفیت‌تر شاداب‌تر و بالنده، سعی داریم از ظرفیت‌های ارزنده و توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان همکار بهره مند شویم.
باقری در پایان، ضمن قدردانی از حاضران، خواستار مشارکت همه بانوان همکار برای شناسایی و حل مسائل مربوط به حوزه زنان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا