اجتماعی

اولویت‌های ستاد ساماندهی امور جوانان قشم اعلام شد

فرماندار قشم با تاکید بر هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در حل مشکلات جوانان، اولویت‌های ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، محمد محمدحسینی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان قشم اظهار داشت: تشکل‌ها، مشارکت‌های اجتماعی، اشتغال، مسکن، ازدواج و سلامت جوانان از اولویت‌های این ستاد است و باید برای تحقق اهداف آن تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل اندیشکده مطالعاتی جوانان تصریح کرد: وجود چنین تشکلی برای گره‌گشایی اساسی و اصولی از مسائل جوانان ضرورت دارد.

فرماندار قشم بیان داشت: برنامه محوری و هدفگذاری باید سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی مسئول در بحث ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان باشد.

محمدحسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها و جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان ، گفت: برنامه‌ها گرفته شده و دستگاه‌های دولتی عضو کارگروه ستاد پیگیر اجرایی شدن آنها باشند.

وی ابراز داشت: حضور صرف دستگاه‌ها به منظور تصمیم‌گیری بدون طرح مشکلات جوانان راه به جایی نمی‌برد چون باید نقاط مغفول مانده این حوزه توسط خود جوانان مطرح و راهکارها عنوان و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

فرماندار قشم گفت: جوانان، آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که توجه به مشکلات امروز آنان موجب می‌شود تا بسیاری از مسائل آینده کشور در سایه هم افزایی نیروها، اقدامات و امکانات نهادها رفع شود.

محمدحسینی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزینه‌های گزاف و برنامه ریزی دقیق و حساب شده، تمرکز خود را بر روی جوانان گذاشته و در تمامی هجمه‌ها علیه نظام، آنان را هدف اصلی خود قرار داده‌اند لذا لازم است تا با شناخت نیازهای نسل جوان، آنان را نسبت به این هجمه‌ها آگاه کرد و با افزایش بصیرت، جوانان را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگاه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا