آخرین خبرهااجتماعیگردشگری فرماندار قشم خبر داد

اجرای طرح هر شهروند یک بازرس برای مقابله با نقض کنندگان سلامت عمومی

فرماندار شهرستان قشم گفت: همراهی همه اجزای جامعه، پرهیز از مقصر جلوه دادن یکدیگر و پذیرفتن نقش شهروندی در شرایط کنونی، مهم ترین مرحله برای مهار بیماری ناشناخته و خطرناک کرونا است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری در حاشیه بازدید از مجتمع های تجاری شهر قشم افزود: شانه خالی کردن هر یک از بخش های جامعه در روند مبارزه با کرونا، منجر به شکست بخش ها ی دیگر شده و مثال تهدید حیات سایرین، توسط سرنشینی که قسمت به ظاهر کوچک کشتی را سوراخ کرده در شرایط کنونی قابل درک است.
نصری ادامه داد: مسئولیت بازاریان و کسبه برای عدم سرویس دهی به شهروندان بدون ماسک، معرفی ناقضین طرح فاصله گذاری اجتماعی و برپا کنندگان تجمع تحت عناوین مختلف، توسط شهروندان، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همه افراد در کنار تلاش و پیگیری اعضای ستاد مدیریت بیماری می تواند به نتایج بهتری منتهی شود.


رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم با بیان اینکه متهم کردن یکدیگر به دست داشتن در شیوع مجدد بیماری و نادیده گرفتن وظیفه خود و اطرافیان، راه را برای انتشار افسار گسیخته ویروس و تحمیل رنج مضاعف به مجاهدین عرصه سلامت، باز کرده، خواستار پذیرش مسئولیت و بازگشت به شیوه روزهای نخست انتشار بیماری شد.
فرماندار قشم با قدردانی از همراهی ایثارگرانه کسبه و تجار با ستاد مدیریت کرونا متذکر شد؛ احساس مسئولیت و ادای وظیفه این قشر در ادامه مسیر در قالب عدم سرویس دهی به مراجعینی که پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند بسیار اثرگذار خواهد بود.

نصری تاکید کرد: مراقبت های عمومی و طرد نقض کنندگان دستورالعمل های بهداشتی، منطقی ترین روش برای به حداقل رساندن آسیب ها و ادامه زندگی با توجه به شرایط ناشی از وجود این ویروس است.
رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم یادآور شد: بازرسان ستاد در کنار قشموندان وظیفه شناس پس از شناسایی متخلفین، آنان را به دستگاه های مسئول معرفی نموده و ادامه فعالیت در صنوف و کسب و کارهای مختلف، مستلزم رعایت دقیق دستورالعمل های اعلام شده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا