آخرین خبرهادسته‌بندی نشده به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد؛

نخستین مرحله اردوی آموزشی کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس

مدیر ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مرحله اردوی آموزشی کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس به میزبانی منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اعلام این خبر عنوان داشت: این اردوی آموزشی تمرینی با هدف آماده سازی ورزشکاران کایت بردینگ جامعه سیلینگ خلیج فارس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی افزود: در این اردو که به همت رییس هیات قایقرانی منطقه آزاد قشم از ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برپا بود، پنج سیلور آقا و سه سیلور بانو در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند.
به گفته حقگویان، با توجه به رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه ورزش های دریایی و استفاده از ظرفیت های گردشگری ورزشی جزیره، ورزش های مفرحی همچون کایت بردینگ و سیلینگ (بادبانی) می تواند معرف توانمندی های این منطقه در حوزه گردشگری دریایی بین مردم ایران و جهان باشد.
 مدیر ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم  ادامه داد:  مسابقات کایت بردینگ قهرمانی آسیا در پاییز سال جاری در کشور چین برگزار خواهد شد و ورزشکاران ما نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.
گفتنی است، جزیره قشم با وجود ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی، باد مناسب در تمام فصول سال  و… یکی از بهترین نقاط کشور جهت توسعه ورزش های دریایی و به صورت ویژه، قایقرانی بادبانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا