فرهنگی

کلیپ موزیک اربعینی هنرمندان قشمی رونمایی شد

کلیپ موزیک اربعینی هنرمندان جوان جزیره قشم با عنوان «خورشید زمان» طی آیینی در شهرداری قشم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، رییس شورای اسلامی شهر قشم در این آیین اظهار داشت: «فرهنگ» در کلام رهبری از اقتصاد مهمتر است و شورای اسلامی شهر قشم در همین راستا کمیسیون فرهنگی خود را به صورت منظم و موثر برگزار می کند.
حاج حبیب بازماندگان قشمی افزود: حمایت از تولید اثرهای فرهنگی و هنری فاخر با استفاده از نخبگان هنرمند یکی از راهکارهایی که کمیسیون تخصصی شورای شهر در دستور کار دارد.


وی تصریح کرد: ساخت کلیپ موزیک اربعین اثر هنری است که با حمایت شورا و شهرداری از خلاقیت جوانان بومی شهر قشم بهره گرفته و امیدواریم سایر دستگاه‌های جرایی نیز این روند را ادامه دهند.
رییس شورای اسلامی شهر قشم ادامه داد: فعال‌سازی کمیسیون‌های تخصصی با تکیه بر توان شهروندان و میدان دادن به جوانان و هنرمندان شهر از اصول حاکم بر شورای شهر است که ساخت کلیپ موزیک اربعین پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با استفاده از جوانان قشمی از ثمرات آن به شمار می رود.
بازماندگان خاطرنشان کرد: «خورشید زمان» نمونه ای از اقدام فرهنگی فاخر است که توان و استعداد جوانان قشمی را نیز در کنار محتوای فرهنگی اثربخش خود به نمایش می گذارد.

«خورشید زمان»، قطره‌ای از دریای هنر جوانان قشم
مهندس مریم خادمی عضو شورای اسلامی شهر قشم نیز گفت: آثار فرهنگی تولید شده در جزیره قشم بسیار فاخر و قابل ارائه در سطح استانی و ملی است.
وی افزود: بر پایه نتیجه بررسی‌ کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قشم، تداوم تولید آثار هنری ماندگار با موضوعات ملی و مذهبی در دستور کار قرار دارد.
عضو شورای اسلامی شهر قشم ادامه داد: دوره ششم شورای اسلامي شهر قشم توجه ویژه ای به جوانان هنرمند داشته و حمایت همه جانبه از این قشر مورد تاکید است.
خادمی خاطرنشان کرد: تولید اثر خورشید زمان، قطره ای از ذوق، هنر، استعداد و توانمندی جوانان جزیره قشم به شمار می رود.

ایفای نقش 30 هنرمند قشمی در تولید خورشید زمان
مسوول فرهنگی شهرداری قشم نیز گفت: خورشید زمان با مشارکت افزون بر 30 هنرمند قشمی طی 20 روز تولید و آماده پخش شده است.
ابوذر رحیمی شهواری تصریح کرد: تمامی لوکیشن های انتخابی فیلم در داخل جزیره و همه مراحل تنظیم، آهنگ‌سازی اثر، میکس و مستر، فیلمبرداری و تدوین نیز توسط جوانان هنرمند قشمی انجام گرفته است.
وی ادامه داد: ماهر سرودی کارگردانی اثر را بر عهده داشته و اثر به سفارش فرهنگی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قشم تولید شده است.
مسوول فرهنگی شهرداری قشم بیان کرد: علیرضا سرودی به عنوان مدیر تولید، محمد رضایی قشمی، ماهر سرودی، حسین تارک و عصمت گهره قشمی نیز تصویربرداری اثر را بر عهده داشته‌اند.
رحیمی خاطرنشان کرد: تدوین کلیپ توسط محمد رضایی قشمی انجام و مهدی مظاهری و عفان سرودی نیز تدارکات را عهده‌دار بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا