آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشدهسیاسی

پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمید رضا مومنی در این پیام تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که بنا به دستور تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۵۸ رسماً  صورت گرفت از ابتکارات و یادگاری های جاودانه آن حضرت خواند.


متن کامل این پیام به این شرح است:


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر داهیانه حضرت امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در حفاظت و صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند و این نهاد انقلابی بدون تردید از جمله ابتکارات و یادگاری های جاودانه آن حضرت بشمار می رود. 
دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های سیاسی، نظامی، سیاسی و فرهنگی در صدد برآمدند تا جمهوری اسلامی ایران را با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود بکنند، اما تا زمانی که مردم آگاه و دارای بصیرت هستند و سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.
غیر از اینکه سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و مردم و همچنین تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را برداشته است، تبلور ایمان و انسان دوستی آنها  را نیز می‌توان در کمک‌رسانی و مساعدت به هموطنان در جهاد سلامت و شکوه خدمت به مردم ایرانِ انقلابی مشاهده کرد که جان بر کف در خدمت مردم هستند.
راد مردی های پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند هرگز از یاد  و خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد.
اینجانب با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقام  معظم رهبری، همه فرماندهان سپاه پاسداران در همه رده ها، تمامی پاسداران عرصه ایثار و از خود گذشتگی و خانواده های آنها و بویژه خانواده های معظم شهدای سپاه، توفیقات روز افزون پاسداران عزیز جان برکف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.


حمید رضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا