آخرین خبرهااقتصادی

تعطیلی کرونایی بازارهای قشم لغو شد

تعطیلی دوباره اماکن تجاری و بازارهای مسقف شهرستان قشم در کمتر از ۲۴ ساعت پس از تصویب در ستاد کرونا با تعهد بازاریان مبنی بر رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، تعطیلی دوباره اماکن تجاری و بازارهای مسقف شهرستان قشم در کمتر از ۲۴ ساعت پس از تصویب در ستاد کرونای این شهرستان لغو شد.

علیرضا نصری فرماندار قشم در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: لغو محدودیت فعالیت این اماکن با تعهد بازاریان مبنی بر رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی لغو شده است.

وی افزود: از این رو تشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اهمال در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی، برخورد مقتضی انجام می‌شود.

فرماندار قشم با بیان اینکه زمان فعالیت مجاز بازاریان از ۸ الی ۲۲ است، تصریح کرد: برخوردها با قاطعیت انجام و در صورت مشاهده تخلف حتی می‌تواند به تعطیلی بلند مدت بازارها و مجتمع‌های تجاری بیانجامد.

نصری ادامه داد: همچنین در ادامه اقدامات مقابله با کووید-۱۹، اکیپ مجهز به دستگاه تب سنج در اسکله شهید ذاکری قشم برای شناسایی مسافران مشکوک مستقر شده و پذیرش افراد فاقد ماسک ممنوع است.

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن شناورها و تردد با ۵۰ درصد از ظرفیت مسافرگیری در راستای فاصله‌گذاری هوشمند از دیگر اقدمات به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا