محیط زیست

کاشت 22 نهال به یاد 22 شهید در پارک یاس شهر قشم

همزمان با روز درختکاری (15 اسفند ماه)، 22 درختچه به یاد 22 شهید والامقام دفاع مقدس و حوزه سلامت شهر قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و خانواده شهدای شهر قشم در پارک یاس این شهر کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری “خبر قشم”، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جریان کاشت این درختچه‌ها، طی سخنانی گفت: همه ما برای همیشه تاریخ مدیون خون پاک شهدا و خانواده معظم آنان هستیم.
عادل پیغامی ادامه داد: آئین درختکاری که در حقیقت تاکیدی بر حیات و زندگی، نشاط و پویایی و سرسبزی است را به نام و یاد و خاطره شهدا گره زده‌ایم.
به گفته وی، حیات در زندگی مادی به سرسبزی درخت و در زندگی معنوی به مقام شامخ شهدا معنا می‌شود و در روز درختکای، گره زدن این دو را به فال نیک گرفته و امیدواریم مقابل شهدا و خانواده آنان روسفید باشیم.
بنا به این گزارش، 22 درختچه به نام نامی سروقامتان شهر قشم با حضور مادران و پدران و فرزندان آنان و همچنین مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد قشم، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان و جمعی از مردم شهر قشم در پارک یاس شهرک نریمان شهر قشم کاشته شد.
همزمان با این آئین، از سوی مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم بیش از سه هزار نهال به صورت رایگان توزیع گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا