آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده

مسؤول جدید سازمان «بسیج رسانه»‌ هرمزگان منصوب شد

«محمدامین ذاکری» طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به عنوان مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، «محمدامین ذاکری» طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به عنوان مسوول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان منصوب شد.

ذاکری که سابقه‌ای ۲۲ ساله در مسند مسؤولیت بسیج رسانه قشم و فعالیت‌های فرهنگی این شجره طیبه را در کارنامه دارد به خبرنگار فارس گفت: تاکید بسیج رسانه بر آن است که رهنودهای رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی در جنگ رسانه‌ای می‌باشد.

وی اظهار داشت: حساست و اقدام هوشمندانه رسانه‌ها برای حفظ و گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب در جامعه باید تقویت شود که تحقق این مهم نیازمند هم‌فکری و همکاری تمامی رسانه‌های انقلابی هرمزگان است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان افزود: پیگیری مطالبات به حق مردم از مؤلفه‌های یک رسانه انقلابی به شمار می‌رود.

ذاکری تصریح کرد: اصحاب رسانه رسالت اطلاع‌سانی، روشنگری، هدایت‌گری و بصریت‌افزایی را عهده‌دار هستند و در حل مشکلات باید یاری‌رسان مسوولان و دولتمردان نظام اسلامی باشند.

وی ادامه داد: در این برهه حساس از زمان باید بیش از پیش به تبیین دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی پرداخت و دشمن را در تغییر باورهای دینی و هویت ملی ایرانیان ناکام ساخت.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان تحقق اهداف این سازمان را نیازمند یاری‌رسانی رسانه‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت افزون بر ۱۵۰ رسانه مکتوب و برخط در هرمزگان نقطه قوتی است که باید از آن بهره‌ گرفت.

گفتنی است، «محمدامین ذاکری» متولد ۱۳۶۱ در جزیره قشم و از خانواده شهید سرافراز استان هرمزگان سردار شهید «غلامشاه ذاکری» است.

پیش از این «مرتضی پیروی‌منش» عهده‌دار مسؤولیت سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان بود که طی آیینی از خدمات وی تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا