نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب رجوع برگزار شد

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب رجوع با هدف مشارکت تمامی مدیران و کارکنان در پاسخگویی بهتر به مراجعه کنندگان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه که با حضور معاون توسعه مدیریت، مدیر کل حراست، مشاور و مدیر کل حوزه مدیر عامل، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ،مدیر پشتیبانی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر منابع انسانی این سازمان برگزار شد، علی عسکری با تاکید بر نظر و دستور رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم توجه حداکثری به ارباب رجوع بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان بزرگ ترین نهاد ارائه دهنده خدمات در جزیره قشم، با طیف وسیع و متنوعی از مراجعان مواجه است که هم راستایی دیدگاه و جلب رضایت آن ها در بهبود شرایط عمومی و اجتماعی جزیره و نیز ارتقاء جایگاه سازمان نقش اساسی دارد.
وی در توضیح بیشتر عنوان داشت: در ادبیات مدیریت و رویکرد نظام گرا، از مشتری محوری و جلب رضایت افراد به عنوان یکی ازعوامل بنیادی مدیریت کیفیت جامع(TQM) یاد می شود که با توجه به این رویکرد و به منظور دقت و افزایش ضمانت اجرایی، طرح تکریم ارباب رجوع با بهره گیری از مدل کیفیت خدمات (SERVQUAL)، در سه فاز و ۲۰ اقدام عملی در دستور کار این کارگروه قرار گرفت.
عسکری ادامه داد: بنا بر مفاد این جلسه، از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه، اجرای تصمیمات این کارگروه بر عهده تمامی مدیران و کارکنان سازمان بوده و مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد آنان در بازه های زمانی سه ماهه، میزان رضایتمندی ارباب رجوع خواهد بود.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری این جلسات به صورت منظم ادامه داشته و مدیریت منابع انسانی مسئول پایش میزان پیشرفت اقدامات بخش های مختلف در قبال مراجعه کنندگان می باشد.