دسته‌بندی نشده طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛

نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب رجوع برگزار شد

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تکریم ارباب رجوع با هدف مشارکت تمامی مدیران و کارکنان در پاسخگویی بهتر به مراجعه کنندگان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه که با حضور معاون توسعه مدیریت، مدیر کل حراست، مشاور و مدیر کل حوزه مدیر عامل، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ،مدیر پشتیبانی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر منابع انسانی این سازمان برگزار شد، علی عسکری با تاکید بر نظر و دستور رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم توجه حداکثری به ارباب رجوع بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان بزرگ ترین نهاد ارائه دهنده خدمات در جزیره قشم، با طیف وسیع و متنوعی از مراجعان مواجه است که هم راستایی دیدگاه و جلب رضایت آن ها در بهبود شرایط عمومی و اجتماعی جزیره و نیز ارتقاء جایگاه سازمان نقش اساسی دارد.
وی در توضیح بیشتر عنوان داشت: در ادبیات مدیریت و رویکرد نظام گرا، از مشتری محوری و جلب رضایت افراد به عنوان یکی ازعوامل بنیادی مدیریت کیفیت جامع(TQM) یاد می شود که با توجه به این رویکرد و به منظور دقت و افزایش ضمانت اجرایی، طرح تکریم ارباب رجوع با بهره گیری از مدل کیفیت خدمات (SERVQUAL)، در سه فاز و ۲۰ اقدام عملی در دستور کار این کارگروه قرار گرفت.
عسکری ادامه داد: بنا بر مفاد این جلسه، از تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه، اجرای تصمیمات این کارگروه بر عهده تمامی مدیران و کارکنان سازمان بوده و مهم ترین ملاک ارزیابی عملکرد آنان در بازه های زمانی سه ماهه، میزان رضایتمندی ارباب رجوع خواهد بود.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری این جلسات به صورت منظم ادامه داشته و مدیریت منابع انسانی مسئول پایش میزان پیشرفت اقدامات بخش های مختلف در قبال مراجعه کنندگان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا