آخرین خبرهااقتصادیدسته‌بندی نشده

شناسایی اختلاس میلیاردی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده است

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: موضوع اختلاس مالی میلیاردی توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد شناسایی قرار گرفته و پس از آن برای پیگیری‌های بیشتر و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس در قشم ضرغام احمدوند پیرامون اختلاس میلیاردی کشف شده در این سازمان، اظهار داشت: موضوع این اختلاس مالی، توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد شناسایی قرار گرفته و دستور پیگیری موضوع به معاونان و مدیران مربوطه صادر شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و با توجه به شواهد موجود و کسب اطلاعات لازم، حسب دستور مستقیم مدیرعامل سازمان و با همکاری این سازمان با سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع برای پیگیری‌های بیشتر و صدور حکم  به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بررسی‌ها به دستگیری یکی از پرسنل مالی سازمان منطقه آزاد قشم منجر شده و وی هم‌ اکنون برای صدور حکم در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

احمدوند ادامه داد: شفافیت در عملکرد و برخورد با هرگونه فساد اداری به عنوان  اولویت نخست منطقه آزاد قشم مطرح است.

وی اضافه کرد: فساد اداری از جمله جرائمی است که همه دولت‌ها و ادارات در حال مبارزه با آن هستند که سازمان منطقه آزاد قشم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: شفاف سازی، سالم سازی محیط کاری و برخورد با فساد را به عنوان مهمترین عامل دستیابی به جهش تولید، سرلوحه کار این سازمان قرار دارد.

احمدوند گفت: طراحی نظام مند نرم افزارهای الکترونیکی و ارایه اطلاعات به روز در سایت اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد قشم برای شفاف سازی عملکرد، تبیین مفهوم سلامت اداری و به کار بردن راهکارهـای ارتقـای آن از برنامه های اصلی در سیاست کاری این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است این مجموعه ساختارمند، کوچک ترین اغماضی درخصوص کم کاری، فساد و هر عاملی که موجبات لطمه به حیثیت آن را در پی داشته باشد، نخواهد داشت.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همکاری و تعامل سازنده سربازان گمنام امام زمان(عج)، قوه قضاییه، دادستان و تمامی نیروهای امنیتی و قضایی در راستای رسیدگی به این پرونده شایسته تقدیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا