آخرین خبرهادسته‌بندی نشده

کمک ۶۵۴ میلیون ریالی ناوتیپ ذوالفقار قشم به آسیب دیدگان کرونا

ناوتیپ ذوالفقار قشم در راستای مشارکت در رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه، ۶۵۴ میلیون ریال در قالب ۳۲۷ بسته حمایتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بحران کرونا کمک کرد.

 به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا ،ناوتیپ ذوالفقار قشم در راستای مشارکت در رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه، ۶۵۴ میلیون ریال در قالب ۳۲۷ بسته حمایتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بحران کرونا کمک کرد.

فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم در دیدار با امام جمعه قشم گفت: ارزش ریالی هربسته ۲ میلیون ریال و شامل اقلام ضروری معیشتی است.

اسکندر میرشکاری‌نسب افزود: این بسته ها با جمع آوری حقوق شخصی اعضای ناوتیپ خریداری شده و به عنوان مرحله اول کمکها، بین نیازمندان پخش می شود.
وی مشارکت در ارتقای وضعیت معیشتی نیازمندان را وظیفه پاسداران ناوتیپ عنوان و تصریح کرد: مرحله دوم و سوم این طرح نیز به ترتیب در نیمه و پایان ماه مبارک رمضان و  ایام عید فطر اجرا خواهد شد.

امام جمعه قشم نیز گفت: کمک‌های مومنانه پاسداران ناوتیپ ذوالفقار با حفظ کرامت نیازمندان، بین آنها توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: توزیع شبانه بسته‌ها که شیوه همه‌ی اولیا الهی بوده، از نکات ضروری و مهم رزمایش کمک مومنانه است.
وی ادامه داد: حفظ عزت و کرامت انسانی در این طرح ضرورت دارد بنابراین بسته‌های حمایتی مقابل درب منازل افراد نیازمند قرار داده می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا