آخرین خبرهااجتماعیدسته‌بندی نشده به مناسبت آغاز هفته سلامت بیان شد؛

برگزاری هفته سلامت با محوریت گرامیداشت سنگربانان درمان کشور

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هفته سلامت هر سال زمینه‌ساز توجه به سلامت به عنوان یکی از مهم ترین مقوله‌های زندگی فردی و اجتماعی است که امسال با محوریت گرامیداشت سنگربانان درمان کشور در مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی ضمن تبریک آغاز هفته سلامت اظهار کرد: امسال هفته سلامت با شعار “حمایت همگانی از مدافعان سلامت” با پرداختن به همه گروه‌های درگیر در حفظ سلامت جامعه و موضوع‌های مهم مرتبط با بیماری کووید ۱۹ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به  نقش مهم و اثرگذار گروه‌های مختلف نظام سلامت مانند پزشکان، پرستاران، بهداشت، نیروهای آزمایشگاه، تصویربرداری پزشکی، داروسازان و تجهیزات پزشکی افزود:  حفظ سلامت تک تک افراد جامعه ناشی از شجاعت، همت و تلاش شبانه روزی این قشر از جان گذشته است.
سلجوقی تاکید کرد: مردم ما با مشارکت هرچه بیشتر در رعایت و اجرای دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن تلاش در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کمک بزرگی به جامعه پزشکی و درمانی کشور خواهند کرد.
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به اسامی روزهای هفته سلامت گفت: این ایام باهدف قدردانی از زحمات خط مقدم مبارزه با کروناویروس و تقویت روحیه این گروه پرتلاش نامگذاری شده و امید است که با همراهی مردم و خانواده ها به زودی شاهد اتمام این بحران و آسایش کادر درمان و بهداشت کشور باشیم.
این روزها به ترتیب:
«بهورزان و خانواده بهداشت کشور در مقابله با کرونا»،
 «پزشکان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا»،
 «آموزش، پژوهش، فناوری و تولید ملی در مقابله با کرونا»، 
“هماهنگی و همکاری بین‌بخشی در مقابله با کرونا»، 
«روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مومنانه در مقابله با کرونا»،
 «مردم، همیاران سلامت و مشارکت اجتماعی در مقابله با کرونا»
 و «هر رسانه یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا» 
نامگذاری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا