آخرین خبرهااجتماعیاخبار مهم

موتور سیکلت‌های رسوبی قشم آماده ترخیص است

فرمانده انتظامی قشم گفت: موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی سال ۹۰ تا ۹۸ در جزیره قشم با بخشش جرایم ۲ برابری آماده ترخیص است.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس ،سرهنگ حسین الهی اظهار داشت: اجرای طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ، همزمان با سراسر کشور در قشم آغاز شده است.

وی افزود: این طرح از ۱۸ آبان اجرا و تا ۱۷ دی ماه به مدت 2 ماه ادامه دارد و موتورسیکلت‌های رسوبی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ توقیف شده باشند را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: مالکان یا متصرفان این موتور سیکلت‌ها برای ترخیص به دفاتر پلیس 10+ مراجعه و نسبت به ارائه مدارک لازم اقدام کنند.

الهی ادامه داد: ترخیص موتور سیکلت‌ها برابر نرخ‌های مصوب سال ۹۴ هیئت دولت انجام خواهد شد و علاوه بر بخشش جریمه 2 برابری موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی، امکان تقسیط یک ساله اصل جرائم نیز وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم اضافه کرد: اگر مالکان یا متصرفان موتورسیکلت‌ها از این طرح ۲ ماهه استفاده نکرده و نسبت به ترخیص اقدام نکنند، وسیله نقلیه توقیفی آنان به منزله موتورسیکلت بدون صاحب محسوب خواهد شد.

الهی خاطرنشان کرد: در مراکز پلیس 10+ شهرستان، مالکان یا متصرفانی که فاقد گواهینامه، بیمه نامه یا فاقد پلاک باشند با اخذ تعهد، نسبت به ترخیص وسایط نقلیه آنان اقدام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا