اقتصادی

حضور منطقه آزاد قشم با ۹۱ بسته سرمایه گذاری در نمایشگاه ایروان اکسپو

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از حضور فعال این منطقه با ارایه ۹۱ بسته از فرصت های سرمایه گذاری جزیره قشم در نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی در کشور ارمنستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، منصور عظیم زاده اردبیلی روز جمعه اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه های نفت و انرژی بوده و در سایر حوزه‌ها شامل شیلات و کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری بسته‌های متفاوتی جهت ارایه به سرمایه گذاران و علاقه مندان به حضور در فعالیت‌های اقتصادی منطقه آزاد قشم آماده شده است.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته با بررسی دقیق و امکان سنجی طرح های قابل سرمایه گذاری در سطح جزیره قشم، بسته های فرصت سرمایه گذاری در این منطقه مورد بازبینی قرار گرفته و بسته های جدید در نمایشگاه های ارمنستان و چین به سرمایه گذاران خارجی ارایه می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تبیین امکانات و زیرساخت های موجود و همچنین برجسته سازی مزیت های منطقه آزاد قشم برای معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، از مهمترین برنامه ها و اولویت های این مجموعه در برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی خواهد بود.

به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در کشور ارمنستان از تاریخ سوم تا پنجم شهریور ماه در مرکز ایروان اکسپو با حضور هفت منطقه آزاد کشور در شهر ایروان برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای معرفی فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری قشم به سرمایه گذاران خارجی آن منطقه است.

وی با اشاره به آمادگی ایجاد شده جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه های بین المللی، توضیح داد: کتابچه های مربوط به بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم به ۲ زبان انگلیسی و روسی برای حضور در نمایشگاه بین المللی ارمنستان و همچنین به زبان های انگلیسی و چینی برای حضور در رویداد نمایشگاهی در کشور چین آماده شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم به عنوان بازوی اجرایی سازمان برای آماده سازی بسته های سرمایه گذاری و حضور در نمایشگاه های بین المللی برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا