آخرین خبرهادسته‌بندی نشده رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

موفقیت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منوط به اصلاح ساختار مالی ونیروی انسانی است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم برای رسیدن به اهدافش اصلاح ساختار و اولویت ها را با برنامه ریزی مشخص نماید.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی در آیین تودیع و معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه ازاد قشم که با حضور پروین فرشچی عضو هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، افزود: تا ساختار نیروی انسانی این شرکت اصلاح نشود بعید می دانم این مجموعه به موفقیت  دست یابد.
وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم با ۳۵میلیارد تومان گردش مالی باید مشخص کند که به چه تعداد نیرو در چه حوزه هایی  نیاز دارد، تصریح کرد: با پاسخ به این پرسش ها شرکت باید به سمت استفاده از فناوری های جدید ارتباطی و مکانیزه کردن امور خود برود و کارهای دستی و فیزیکی را در سیستم خود به حداقل برساند.
به گفته وی برای اصلاح ساختار مالی این شرکت نیز باید دقیقا مشخص شود که در کجا و برای چی هزینه های شرکت انجام می شود و محل تامین آنها کجاست و همچنین سازمان چه کمک های به شرکت و شرکت چه کمک هایی به سازمان می تواند بکند.

وی از مدیریت جدید این شرکت خواست نگرش اقتصادی این مجموعه را تقویت و ارتقاء بدهد و هنرهمه دست اندرکاران در این مجموعه باید این باشد که این شرکت به سودآوری برسد.

به گفته وی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم اولین جایگاهی است که این سازمان مورد ارزیابی دیگران قرار می گیرد و به همین دلیل جایگاه، توان و اقتدار این شرکت باید بسیار بالا برود.
مومنی درباره تعیین اولویت ها در برنامه ریزی شرکت هم گفت: اول از همه باید مشخص شود که چه بخش هایی در شرکت اقتصادی است.

به گفته وی فرودگاه بین المللی قشم قابلیت اقتصادی شدن را دارد.
وی از مدیریت جدید این شرکت خواست بنادر و فرودگاه را که دوبال این شرکت محسوب می شوند هرکدام را به عنوان یک شرکت مستقل ببینند و به بحث اقتصادی آن توجه ویژه داشته باشد.
براساس این گزارش در این آیین هادی نعیمیان به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم معرفی و از خدمات ۶۸ روزه غلامرضا دهقانی پور سرپرست سابق این شرکت قدردانی شد.
گفتنی است هادی نعیمیان پیش از این مدیر نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم بود و غلامرضا دهقانی پور نیز علاوه بر عضویت در هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم به عنوان رییس فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم همچنان در این این مجموعه فعالیت خواهند داشت. 

یادآور می شود که ۱۰۰درصد سهام  شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا