اقتصادی

مجتمع تولید پمپ سانتریفیوژ در قشم افتتاح شد 

 مجتمع تولید مپ سانتریفیوژهای جریان شعاعی، محوری و مختلط در قشم همزمان با هفتمین روز هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در جریان سفر به جزیره قشم با همراهی عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل‌ سنت، مجتمع تولید پمپ سانتریفیوژهای جریان شعاعی، محوری و مختلط را افتتاح کرد.

مهدی دوستی افزود: این مجموعه با اعتباری افزون‌بر ۴۰۲ میلیارد ریال در شهرک صنعتی فجر طولا راه‌اندازی شده و برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: این مجتمع توسط شرکت پتروپی قشم راه‌اندازی شده که شرکتی دانش‌بنیان و نوآور در زمینه تولید سانتریفیوژهای پرقدرت است و می‌تواند نیاز بخش صنایع، معادن و نفت و پتروشیمی را به سانتریفیوژ تامین کند.

در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

۶۹ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی به ارزش یکهزار و ۴۳ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال در این شهرستان مرزی کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا