آخرین خبرها

۷۴۰ کودک در طرح اکرام و محسنین قشم مورد حمایت قرار گرفتند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قشم گفت: ۲ هزار و ۱۹۲ نیکوکار حمایت از ۷۴۰ کودک در قشم را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از ایرنا، غلامرضا غلامی افزود: از این تعداد، ۴۶۳ کودک در طرح اکرام شامل کودکان بی‌سرپرست و یتیم و تعداد ۲۷۷ کودک در قالب طرح محسنین شامل کودکان دارای سرپرست ناتوان، شناسایی شده و تحت پوشش قرار دارند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۷ درصد از فرزندان ایتام و محسنین در قشم بومی و بقیه غیربومی هستند.

رییس کمیته امداد قشم اظهار داشت: حامیان این شهرستان در ۶ ماهه اول امسال افزون بر ۱۶ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی واریز کردند.

وی افزود: سرانه پرداختی برای مشارکت در این امر حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از ثمره معنوی آن برخوردار شوند.

غلامی با بیان اینکه بستر مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، تأکید کرد: خیران کمک‌های خود را مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی خود واریز می‌کنند.

وی افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند.

رییس کمیته امداد قشم گفت: متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام و یا با شماره ۰۹۱۷۱۶۹۶۹۲۴ تماس بگیرند.

طرح اکرام ایتام و محسنین از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا تامین نیازهای معیشتی، تحصیلی و درمانی کودکان توسط خیران انجام می‌شود.

هفت هزار و ۹۲۷ نفر در قالب سه هزار و ۷۸۷ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قشم بهره‌مند هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا