اقتصادی

۱۰۹ واحد صنفی متخلف در قشم پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و پلمب ۱۰۹ واحد صنفی و کارگاهی متخلف در بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ محراب کاظمی روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی و کارگاهی متخلف با تلاش شبانه روزی یک ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان مرزی در اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر صنوف با محوریت برخورد با اتباع غیر مجاز شناسایی شدند.

وی ادامه داد: ماموران در اجرای این طرح با گشت زنی هدفمند در بازارها و مجتمع‌ های تجاری تعداد ۱۰۹ واحد صنفی و کارگاهی را به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز و پنج واحد مسکونی را به دلیل اجاره دادن به آنها پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: همچنین در مدت یادشده و با تلاش بی وفقه و شبانه روزی ماموران پلیس به منظور صیانت از امنیت پایدار در این شهرستان مرزی تعدادی از اتباع بیگانه غیر مجاز دستگیر و با هماهنگی‌ های با مقام قضایی از این جزیره طرد شدند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: پلیس این شهرستان مرزی با استفاده از تمام توان رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی همواره تلاش می کند با برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه، زمینه فعالیت و کسب و کار سالم اقتصادی را برای اصناف و قشموندان فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا