اخبار مهم

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در قشم اعلام شد

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم محدودیت‌های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در این شهرستان مرزی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم، سرهنگ دوم محمدعلی ملایی اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح ترافیکی، ورود خودرو به محل‌های اعلام شده برای عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور به جهت ایجاد امنیت عزاداران حسینی (ع) اجازه آمد و شد در این مسیرها به وسایل نقلیه را نخواهند داد.

وی ادامه داد: از ساعت هشت صبح تا ظهر این ایام، در محدوده بلوار صیادان از تقاطع برگ سبز به سمت میدان جهاد و بالعکس، در محدوده خیابان امام خمینی از میدان امام خمینی به سمت میدان پاسداران و جهاد محدودیت رفت و آمد خواهد بود.

رییس پلیس راهور شهرستان قشم توضیح داد: همچنین از صبح تا عصر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی در محدوده بلوار رجایی از ابتدای بلوار به سمت میدان جهاد و بالعکس آمد و شد ممنوع است.

سرهنگ دوم ملایی اضافه کرد: همچنین در شب تاسوعا از ساعت ۲۲:۰۰ از میدان امام خمینی به سمت میدان پاسداران و از میدان جهاد به سمت میدان پاسداران و بالعکس رفت و آمد وسایط نقلیه ممنوع و محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی اعلام کرد: در شب عاشورا نیز به دلیل حرکت هیات ها به سمت مسجد امام علی (ع) محدودیت های مقطعی در مسیرهای بلوار رجایی، بلوار جهاد، خیابان امام خمینی، خیابان منتظری، خیابان غفاری و بلوار باهنر برقرار خواهد بود.

رییس پلیس راهور شهرستان قشم از مسوولین هیات های مذهبی و ایستگاه های صلواتی خواست در برپایی ایستگاه های صلواتی به مشکلات ترافیکی این ۲ روز توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات انتخاب کنند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راهبندان جلوگیری شود.

وی از شهروندان خواست که از پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند در غیر این صورت خودروهای آنها به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا