آخرین خبرهااخبار مهمگزارش

شهادت مرزبان هرمزگانی در قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت یکی از افسران جوان مرزبانی استان، جمعی پایگاه دریابانی قشم، حین انجام وظیفه و حراست از مرزهای کیان اسلامی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی استان، سردار حسین دهکی در تشریح این خبر گفت: صبح امروز اکیپ گشت دریایی پست کنترل لافت، حین گشت زنی و انجام وظیفه به شناور قاچاقچیان برخورد که دستور توقف شناور داده شد که با ممانعت و بی توجهی قاچاقچیان روبرو می گردد.
سردار دهکی افزود: متاسفانه در برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم، یکی از افسران جوان و پرتلاش این فرماندهی بنام ستوان دوم اصغر سالاپور بشدت زخمی که به بیمارستان منتقل ولی متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه همچنین صبح امروز در یک ماموریت مشابه دیگر در شهرستان سیریک، گشت دریایی ناوگروه شناوری کوهستک نیز با دهها شناور قاچاقچی سوخت برخورد که باز هم بعلت تمرد و عدم توجه قاچاقچیان به دستور توقف ماموران و هجوم بسمت مرزبانان، برخورد و درگیری بوجود آمده که در این راستا یکی از قاچاقچیان کشته و یک نفر زخمی شد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در این خصوص تصریح کرد: در این راستا یک شناور قاچاقچی توقیف و دو نفر دستگیر شدند.
سردار دهکی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت مرزبان رشید اسلام افزود: مرزبانان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای انقلاب اسلامی بیش از پیش در راستای ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه و مبارزه جدی با هرگونه قاچاق تلاش و کوشش کرده و از مسئولان استان بار دیگر می خواهیم برای رفع مشکلات مرزنشینان و مبارزه جدی با قاچاق عزمی بیش از پیش داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا