اجتماعیاخبار مهم

مهلت ۶۰ روزه برای تعویض پلاک خودروها در قشم تعیین شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم از تعیین مهلت ۶۰ روزه برای تعویض و الصاق پلاک جدید خودروها در این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرقشم، سرهنگ دوم محمدعلی ملایی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و پیرو توافق صورت گرفته با سازمان منطقه آزاد قشم مالکان وسایل نقلیه با پلاک های قدیمی منطقه آزاد ۲ ماه فرصت دارند ضمن مراجعه به مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور نسبت به فک پلاک و نصب پلاک جدید بر روی خودروهای خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این دومین فراخوان پلیس راهور شهرستان قشم برای تعویض پلاک های قدیمی خودروهای موجود در این جزیره است، گفت: برابر ماده ۲ آیین نامه راهور در صورت عدم تعویض پلاک از سوی مالکان خودروها در مدت تعیین شده ماموران پلیس از رفت و آمد آنها در سطح شهرستان و جزیره قشم جلوگیری خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قشم توضیح داد: اجرای طرح تعویض پلاک های قدیمی با پلاک های جدید از روز اول دیماه آغاز و روز اول اسفند ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

سرهنگ ملایی از مالکان وسایل نقلیه در سراسر جزیره قشم خواست برای تعویض پلاک ضمن به همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیت خودروهای خود و ارایه معرفی نامه از شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به واحد شماره گذاری پلیس راهور این شهرستان واقع در اسکله بهمن مراجعه کنند.

براساس این گزارش، اکنون حدود ۱۵ هزار خودرو در شهرستان قشم وجود دارد که مالکان آنها باید برای تعیین اصالت خودرو خود نسبت به تعویض پلاک های قدیمی وسیله نقلیه و ثبت در سامانه اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا