آخرین خبرها

دیدار نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با امام جمعه قشم/ قشم نیازمند مدیریت یکپارچه است

امام جمعه قشم گفت: ایجاد مدیریتی یکپارچه و هماهنگی کامل میان دستگاه‌های مختلف از نیازهایی است که خاتمه بخش بسیاری از مشکلات جزیره قشم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، حجت‌الاسلام میثم تارم در دیدار نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با وی اظهار داشت: جزیره قشم نیازمند مدیریتی یکپارچه در تمامی عرصه‌های تصمیم‌گیری است.

وی افزود: جزیره قشم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و بازدیدهای دوره‌ای نمایندگان از نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق آزاد موجب آشنایی بیشتر آنان با موانع موجود در مسیر پیشرفت شده و می‌تواند کمک‌ کار حل مشکلات باشد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: با ایجاد مدیریتی واحد و هماهنگی کامل میان دستگاه‌های مختلف می‌توان مانع بروز بسیاری از مشکلات و تبعات منفی آن برای قشم و قشموندان شد.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: منطقه آزاد قشم با وجود تمامی مشکلات و موانع تا کنون خدمات شایان توجهی را ارائه کرده که قابل چشم پوشی نیست.

وی اضافه کرد: همچنین در سنوات اخیر اقدامات شایان توجهی در حوزه‌های زیربنایی، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و فرهنگی اجرایی شده است.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: برخی ناهماهنگی‌ها موجب کند شدن روند فعالیت‌های منطقه آزاد قشم شده که دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ناگهانی در حوزه گمرکی و همچنین مشکلات حوزه مالیاتی نمونه‌ای از آن به شمار می‌رود.

دکتر تارم ابراز داشت: خوشبختانه اقدامات عمرانی، زیرساختی و توسعه‌ای صورت گرفته توسط منطقه آزاد قشم طی سال‌های گذشته تنها معطوف به شهر قشم نبوده و تمامی نقاط جزیره از آن بهره‌مند هستند.

نایب رییس اول و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی معاونان و مدیران این سازمان از حاضران در این نشست بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا