آخرین خبرها

بزرگداشت پنج مرداد در قشم با ۶ برنامه شاخص

برنامه‌های گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران در شهرستان قشم طی نشست خبری مسئول ستاد نمازجمعه این شهرستان تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، ناصر ناصری روز یکشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های گرامیداشت پنجم مردادماه- سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران- برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه یادگار امام راحل(ره) و از مهمترین ارکان نظام اسلامی است.

ناصری تصریح کرد: حضور دائمی مردم در صحنه های گوناگون، تسهیل روند حل مشکلات مردم و نیز تقویت ولاتمداری، بصیرت و وحدت موجود در جامعه از جمله ثمرات بیانات و تذکرات ائمه محترم جمعه در این نماز عبادی سیاسی می باشد.

وی با تبیین لزوم بزرگداشت پنجم مردادماه افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان قشم در عصر چهارم مرداد آغازگر برنامه های ستاد نماز جمعه شهرستان برای بزرگداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان قشم ادامه داد: دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و نیز راه‌اندازی نمایشگاه آدینه در صحن مصلی امام علی علیه السلام شهر قشم شامل ۱۸ غرفه با موضوعات ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، ارائه گزارش عملکرد و سایر موضوعات فرهنگی به مدت سه روز از دیگر برنامه‌ها می باشد.

ناصری با بیان اینکه مسابقات کتبی و عکاسی با موضوع نماز جمعه به همین مناسبت از ابتدای تیرماه آغاز شده است، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات می توانند پاسخ سوالات کتبی را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۱۹۶۳ و تصاویر را از طریق فضای مجازی تا دوم مردادماه به شماره ۰۹۳۳۹۰۱۶۱۴۱ ارسال نمایند.

وی نسشت صمیمی اعضای ستاد نمازجمعه با امام جمعه محترم شهرستان را پایان بخش برنامه‌ها عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا