آخرین خبرهااجتماعیسیاسی

ترور دانشمند هسته‌ای ایران باطن پلید استکبار جهانی را آشکار ساخت

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه قشم گفت: جنایت هولناک جهان استکبار در ترور دانشمند هسته‌ای ایران باطن پلید و هراس آنان از پیشرفت‌های روزافزون این کشور را آشکار ساخت.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم به نقل از فارس، ابراهیم ابراهیمی اظهار داشت: شیطان بزرگ بار دیگر با جنایتی هولناک و ترور دانشمند هسته‌ای و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران باطن پلید خود را برای جهانیان به معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: هراس استکبار جهانی از توان علمی، نظامی، پیشرفت‌های روزافزون در این حوزه‌ها و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی، بُعد دیگری از اهداف این اقدام خثمانه و عمل بر خلاف قوانین انسانی و بین‌المللی است.

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاهدان قشم و امام جمعه روستای کنارسیاه تصریح کرد: گرفتن انتقام خون این شهید باید به عنوان مطالبه عمومی ملت ایران انجام و مسیر نفوذ دشمن با صلابت مسدود شود.

ابراهیمی ادامه داد: شهادت پرافتخار دانشمند بزرگ کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده به دست پلید دشمنان اسلام و بشریت نشان دهنده ناتوانی و ذلت جهان کفر و استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت پرشتاب جوانان نخبه کشور در مسیر شهید فخری‌زاده دارای اهمیتی هم‌ طراز با ستاندن انتقام خون آن شهید است و باید به طور جد مد نظر قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا