آخرین خبرهااجتماعیایران

“باشگاه خبرنگاران قشم”،هدیه روز خبرنگار

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی طرح "باشگاه خبرنگاران قشم" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، مرتضی شیخ‌زاده شامگاه پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه، در مراسم تجلیل از خبرنگاران جزیره به مناسبت این روز بیان داشت: شفافیت مجرای توسعه است و راه اندازی این طرح می تواند به توسعه جزیره با همکاری اهالی رسانه کمک کند.

وی از خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و افزود: آزادی و نقد منصفانه رسانه‌ها، دستیابی به توسعه و سازندگی را آسان می کند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: مقدمات تامین اعتبار طرح تاسیس باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است.

وی هدف از این اقدام را ایجاد زنجیره منسجم خبری در جزیره قشم برشمرد و عنوان کرد: اعضای هیات رئیسه این باشگاه، خبرنگاران جزیره هستند که علاوه بر راهبری، آموزش افراد علاقه‌مند به مبحث تولید محتوا را نیز برعهده خواهند داشت.

به گفته شیخ زاده، هدف دیگر تاسیس این باشگاه، جذب و پرورش استعدادهای خبری در روستاها به منظور پوشش اخبار سراسر جزیره و معرفی ظرفیت های آن است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: خرید محتوای تولیدی و نشر اخبار برجسته در خبرگزاری‌ها و پورتال سازمان منطقه قشم و تهیه بانک اطلاعاتی موثق از سوابق خبری جزیره،  از جمله برنامه‌های حمایتی سازمان منطقه آزاد در این طرح می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا