آخرین خبرها

مسابقه نقاشی روز جهانی کودک در قشم برگزار می‌شود

مدیریت ژئوپارک جهانی قشم گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، مسابقه نقاشی با موضوع آزاد در قشم برگزار می‌شود.

علیرضا امری کاظمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری ساحل قشم افزود: این مسابقه با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این مسابقه،با موضوع و تکنیک آزاد و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال است.
مدیریت ژئوپارک جهانی قشم ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه و داوری آن ۱۰ آبان است و دانش آموزان بخش مرکزی و شهاب قشم می‌توانند آثار خود را برای داوری ارسال کنند و به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: شرکت کنندگان، عکس نقاشی‌های خود را به همراه نام و نام خانوادگی و نشانی کامل محل سکونت به شماره واتساپ ۰۹۳۰۴۲۶۷۱۴۷  ارسال کنند.
جزیره قشم با مساحت یک و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا