آخرین خبرها

پیام فرمانده سپاه قشم به مناسبت شهادت دومین مدافع حرم از استان هرمزگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با صدور پیامی شهادت دومین مدافع حرم از استان هرمزگان را تسلیت گفت.

متن پیام رحمت اله دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم شهید تختی نژاد  به شرح زیر است:

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت است که همواره در راه مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گام بر می دارند . امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر عمه ی بقیه الله العظم روحی لمقدمه الفداه حضرت زینب(سلام الله علیها) دفاع می‌نمایند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.

در شب هایی که ملت ایران و جهان اسلام غرق در ماتم و سوگواری شهادت مولای متقیان می‌باشد خبر شهادت « شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد » از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان، به گوش رسید و فضای استانمان را دگرگون ساخت. و روح پاکش با ارواح مطهر شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و به دیگر شهید مدافع حرم استان هرمزگان ( شهید عبدالحمید سالاری ) و سایر شهداء همنشین گشت و فضای استان قهرمان پرور هرمزگان را به عطر کربلا، معطر ساخت.

اینجانب، با تبریک و تسلیت « شهادت شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد » به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری، همه ملت ایران، مردم شهیدپرور استان هرمزگان بویژه خانواده معظم شهید والا مقام ، از خداوند ، عاجزانه مسئلت می‌کنم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) قرار دهد.

رحمت اله دهقانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا