فرهنگی

نمایشگاه کتاب در قشم گشایش یافت

 نمایشگاه کتاب به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» در راستای افزایش انگیزه برای مطالعه مردم نگین خلیج فارس امروز (پنجشنبه) در مصلی امام علی (ع) شهر قشم گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری خبرقشم به نقل از ایرنا، صالحه ایرانمنش افزود: در این نمایشگاه یکهزار و ۵۸۰ جلد کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب قشم با همکاری دفتر امام جمعه و موسسه قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س) به مدت ۲ روز دایر شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توضیح داد: مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه گرامیداشت هفته کتاب، نهادینه کردن نمایشگاه کتاب در اماکن مذهبی به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در این جزیره و ترویج فرهنگ مطالعه و عرضه این کالای فرهنگی با قیمت مناسب است.

ایرانمنش اضافه کرد: نمایشگاه کتاب قشم به مدت ۲ روز دایر است و آحاد قشموندان، گردشگران و مسافران از ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب در این نمایشگاه برخوردار خواهند شد.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه ۲ روزه با ارایه جدیدترین محصولات فرهنگی در قالب ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع های عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی، مدیریت، بازرگانی، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی برپا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب می توانند در روزهای برگزاری این نمایشگاه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ از برنامه ها و بخش های مختلف آن دیدن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا