آخرین خبرهااجتماعی فرمانده سپاه قشم:

خدمات موکب انصارالمهدی(عج) قشم ارتقاء می‌یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و عضو هیئت امنای موکب انصار المهدی(عج)، از ارتقای کمی و کیفی خدمات این موکب در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساحل قشم، رحمت اله دهقانی امروز در نشست آموزشی خادمین موکب انصارالمهدی شهرستان قشم، عملکرد این موکب در اربعین۹۶ را مطلوب ارزیابی کرد.

 

این عضو هیات امناء اظهار داشت: موکب انصار المهدی(عج) در سال اول حضور خود(۱۳۹۶) در کربلای معلی علاوه بر ارائه خدماتی نظیر پزشکی و اسکان، به صورت میانگین، روزانه پذیرای ۶۵۰ نفر زائر حسینی بود.

 

وی با اشاره به تجارب این موکب در سال گذشته، تصریح کرد: موکب انصارالمهدی(عج) قشم در سال‌جاری با ارتقای کمی و کیفی خدمات، در کربلای معلی پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: ۶۰درصد از زیرساخت‌ها و بخش اعظمی از امورات موکب انصار المهدی(ع) در سال ۹۶ توسط سازمان منطقه آزاد قشم مهیا شد و انتظار است این حمایت‌ها در سال‌جاری نیز تداوم یابد.

 

گفتنی است موکب انصارالمهدی(عج) شهرستان قشم در سال ۱۳۹۶ به صورت مردم محور با همت جوانان انقلابی تشکیل و در اولین سال حضور در کربلای معلی خدمات چشمگیری به زائران حسینی ارائه نمود. این موکب اربعین ۹۷ نیز در کربلای معلی برپا و پذیرای زائرین خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا